torsdag den 20. juni 2013

Bloggen er trukket i sommertøjet ...

... sådan i anledning af at sommerferien i skrivende stund er to døgn gammel, og solen efterhånden skinner fra en skyfri himmel over det nordjyske.

Sommerferien blev "fejret" med en lille boggave til mig selv (okay okay, det er lidt snyd for de kom i fredags), men ikke desto mindre har mine reoler fået ikke mindre end FIRE! nye beboere - alle fra Tellerup. Høsten kan ses på billedet - de tre var nogle jeg "kom til" at købe, mens den sidste "Preben Ræv" tilsyneladende er en ekstra lille gave i anledning af Tellerups 40 års jubilæum.



Dæmoner af Carina Evytt er iøvrigt udstyret med et af de absolut fedeste bogcovers jeg indtil nu har set! Det er virkelig lækkert, og Carina plejer også at være garant for en læseværdig historie, så det kan kun blive godt! :-)
Pernille Eybye har jeg endnu ikke læst noget af, men da jeg har "smuglyttet" lidt på Fyldepennen er jeg ganske sikker på, at de også er læseværdige. Iøvrigt har Pernille stået på min "must read" længe, så dem glæder jeg mig også til at læse ;-)

6 kommentarer:

  1. Der er intet bedre end sommerferien og tiden til at læse alle de bøger, man har lyst til. Det er den bedste følelse i verden!

    Og sikke fine fund du har gjort dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er fantastisk - specielt med et vejr som idag, og så et tæppe og en god bog under armen ;)

      De er super fine, og jeg glæder mig til at få dem læst :)

      Slet
  2. Sommertøjet klæder bloggen :)

    SvarSlet
  3. Dæmoner-coveret ser godt nok specielt ud - fedt!
    Håber du får en rigtig dejlig læse-sommer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget specielt - men det er helt vildt godt! :)
      og det er et af de covers man husker, når man har set det.

      Tak og god sommer til dig også, der forhåbentligt også bliver fyldt med bøger :)

      Slet

Jeg ville blive så glad for en lille kommentar fra dig ;-)