søndag den 25. december 2011

Glædelig jul

Bare sådan lige et lille indlæg her, som er sådan lidt "out of topic", men så alligevel ikke ;-)

Først vil jeg da lige starte med at ønske jer alle en glædelig jul og et godt nytår. Jeg håber, at alle mand havde en hyggelig aften i går. Det havde jeg, for første gang i jeg ved ikke hvor mange år - det var langt over den standard jeg er vant til, så det var fantastisk, og gaverne lige så - dem får I at se lige om lidt ;-)

Jeg glæder mig til, jeg kommer over alt det eksamenspjat, så jeg kan få tid til at læse noget fornuftigt - f.eks. de bøger, som jeg fik i julegave, og den stak som jeg har liggende fra biblioteket.





Her var så min "gave-høst" fra i går, 3 styks bøger, et gavekort til saxo og en ny lækker kontorstol, og min nye "Yndlings-Dims" (Bamsen, som nu bor på mit skrivebord ;-)) og ej at forglemme fik jeg et kaffekrus af min bror - det glemte desværre at komme med på billedet.

Rigtig glædelig (bagh)jul og godt nytår fra

Den tossede hoptimist

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ville blive så glad for en lille kommentar fra dig ;-)