fredag den 24. februar 2012

Bogudsalg

Jeg har da helt glemt at vise jer min fangst fra mit bogudsalg på det lokale bibliotek, så herunder vil der følge lidt billeder af de bøger jeg fik hevet med hjem ;-)



Som I kan se fik jeg fundet mig en god slat bøger, og som studerende og bogelsker er bibliotekernes udsalg intet mindre end fantastiske, jeg måtte alt i alt slippe 80 kr. for ovenstående stak :-)

Ellers går det desværre lidt sløjt med læsningen og i særdeleshed med min blogaktivitet. Jeg er blevet ramt noget så grusom af virkeligheden. Studierne tager en hel del tid, og ellers er den virkelige verden bare møgirriterende og æder alt den skønne tid, som jeg skulle bruge på at begrave mig i en masse skønne bøger, men det vender forhåbentligt snart, så der igen bliver tid til den slags fornøjeligheder ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ville blive så glad for en lille kommentar fra dig ;-)