mandag den 31. december 2012

Godt nytår!

Jeg vil bare lige her på falderebet komme med ønsket om et godt nytår til alle Jer som har lagt vejen forbi min blog (hvilket er overvældende mange på trods af min ...ehm .. svingende aktivitet), og til jer som jeg har lagt vejen forbi i årets løb, det er en fornøjelse at læse med hos jer og blive klogere, inspireret til nye skrevne eventyr. 

Jeg håber, at I alle som en kommer godt og sikkert ind i det nye år, så vore veje igen kan krydses her i bloggerland. Det bliver et 2013, der kommer til at byde på mange nye og spændende udfordringer, bl.a. et bachelorprojekt, der ligger og lurer lige om hjørnet, en Hollands-tur til sommer, måske en udlandstur i foråret også, og så forhåbentligt en hel masse hyggelæsning og blogning ;-)

Godt nytår til jer alle fra

hoptimisten, der ikke tør love at aktiviteten på bloggen bliver bedre næste år, men vil gøre sit bedste for, at det sker ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ville blive så glad for en lille kommentar fra dig ;-)